Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

πες μου


-πες μου τι βλέπεις
-μα δεν θέλω να δω
-πες μου, τι βλέπεις;
-είναι θολά και μακριά
-πες μου τι κοιτάς;
-κοιτάω το πάτωμα
-πες μου όμως, τι βλέπεις;
-είναι θολά και σκοτεινά
-πες μου αν βλέπεις
-μα δεν θέλω να δω
-πες μου, με βλέπεις;
-πού να κοιτάξω γιατρέ;
-πες μου τι θέλεις;
-να κοιτάω τον ουρανό
...
-πες μου, τι θέλεις;
-να με πιάσεις απ'το χέρι
-μα δεν μπορώ, είμαι ο γιατρός σου
...
-πες μου, τι θέλεις;
-να κοιτάξω ψηλά
-πες μου...τι; θέλεις;
-να πετάξω μακριά
-πες μου
-τι;



 9.11.1921. Κάπου στη Ζυρίχη. Ο ψυχίατρος και ψυχαναλυτής Hermann Rorschach ζητά από τον ασθενή του να διαβάσει και να μιλήσει για τα σχέδια που βλέπει στα ζωγραφισμένα με σινική μελάνη χαρτιά στην προσπάθειά του να τον εξωθήσει να μιλήσει για τον εαυτό του. Η αντίληψη του κόσμου, όπως αέναα διηθείται από τις αισθητηριακές μας εμπειρίες, διασαλεύοντας και τροφοδοτώντας τον ψυχικό μας κόσμο...πες μου τι βλέπεις

11 σχόλια:

  1. νομίζω αν χρειαζόταν ήχο αυτό το ποστ, θα 'ταν αυτός: http://www.youtube.com/watch?v=8iEx_pfOSNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο πρώτο σανα βλέπω δυο φιγούρες με μια καρδιά-παπιγιόν ανάμεσά τους να κρατούν/μοιράζονται ένα βάζο. Τι έχω, γιατρέ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Beck: two humans
      Piotrowski: four-legged animal (34%, gray parts)
      Dana (France): animal: dog, elephant, bear (50%, gray)
      The red details of card II are often seen as blood, and are the most distinctive features. Responses to them can provide indications about how a subject is likely to manage feelings of anger or physical harm. This card can induce a variety of sexual responses.

      Διαγραφή
    2. Οι συνήθεις απαντήσεις πιο κάτω...
      (αθώο μου κοριτσάκι)

      Διαγραφή
    3. Με τον Beck είμαι κι εγώ δλδ. Ποιος είναι ο αυτός;

      Το δεύτερο σαν τη μήτρα μου μοιάζει . Δεν είμαι καλά, γιατρέ μου, το ξέρω. :P

      Διαγραφή
  3. Πάντα αναρωτιόμουν αν αυτά τα τεστ τα κάνουν στις καφετζούδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμείς οι καφετζούδες όλα τα κάνουμε και συμφέρουμε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή