Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Αμόρ

Είναι ο γιος μου, περηφανεύτηκε η Αφροδίτη, είμαι ο πατέρας του, είπαν ταυτόχρονα ο Άρης και ο Ήφαιστος, είναι ο ακόλουθός μου, ξεκαθάρισε ο Διόνυσος / Έρημος δείχνει ο Όλυμπος χωρίς τον έρωτα, παρατήρησε ο von Kleist / Η ψυχή μου όταν αγκάλιαζα τον Αγάθωνα ανέβαινε στα χείλη μου, σάμπως η δύστυχη να έμελλε να κάνει πανιά για αλλού / είδα την κάβλα να βγαίνει από τα μάτια του, γράφει κάπου ο Μαρκήσιος / μα τι πράγμα είναι αυτός ο έρωτας, αναρωτήθηκε ο Καμπανίλε / έρως ανίκατε μάχαν, διαμήνυσε ο Σοφοκλής, omnia vincit amor συμφώνησε o Βιργίλιος και ζωγράφισε ο Carravaggio / έρως είναι ένα επιτυχημένο doodle, είπε η Google, Έρως εστί…σουβλάκι, είπε η Καλλιθέα και το Μαρούσι αντέτεινε την Eros pizza του / on ne badine pas avec l’ amour, τόνισε αυστηρά ο Musset / αγαπώ την ελευθερία στον έρωτα, βροντοφώναξε ο Δον Ζουάν / Μίλα ψιθυριστά, αν μου μιλάς γι' αγάπη, ψιθύρισε ο Γουίλιαμ / Κέλομαί σε Γογγύλα, αναφώνησε η Σαπφώ / Λότε! Λότε! Οι αισθήσεις μου ταράζονται, πάνε οχτώ μέρες που δεν έχω τη δύναμη να σκεφτώ, τα μάτια μου είναι γεμάτα δάκρια, δεν είμαι καλά πουθενά και είμαι καλά παντού, δεν επιθυμώ τίποτε, δεν ζητώ τίποτε, παραπονέθηκε ο νεαρός Βερθέρος / Love is in the air, ακούστηκε από τα μεγάφωνα, την πήρε να χορέψουν ένα ταγκό, φορούσε το κόκκινο φόρεμα-είχε ξεβάψει η καρδιά του / Αν πιστέψω το ημερολόγιο, αγαπημένη μου φίλη, λείψατε δυο μέρες, αν πιστέψω την καρδιά μου, λείψατε δύο αιώνες, της έγραψε ο κόμης Βαλμόν / L'amour est un oiseau rebelle que nul ne peut apprivoiser, τραγούδησε η Κάρμεν / το μεγαλύτερο μέρος της libido, μεταβιβάζεται στο αντικείμενο, το οποίο παίρνει τη θέση του εγώ, διευκρίνισε ο Φρόυντ / Η αγάπη δεν γνωρίζει κανόνες, αντέτεινε ο San Girolamo, μεθερμηνεύοντας τη Βίβλο...
Ακούγοντας όλα αυτά το παιδί, τρόμαξε, μπήκε "στο καράβι του με την αμεριμνησία των μελτεμιών του και φλόκο την 
ελπίδα του", κι όταν έφτασε, έγειρε κι αποκοιμήθηκε, κράτησε μόνο το ανέμελο, ίσως και λιγάκι πονηρό χαμόγελο...

3 σχόλια: